Monday, June 24, 2013

Family Day Pathology 2013


Salam w.b.t
          Setinggi-tinggi kesyukuran dirafa'kan ke hadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan limpah kurniaNya dapatlah saya kembali bertinta di teratak ini.Selawat dan salam ke atas junjungan mulia, Rasulullah SAW , ahli keluarga dan sahabat handai Baginda. Semoga setiap detik yang sudah berlalu dapat kita gunakan dengan sebaiknya.Hal ini kerana masa itu terlalu berharga dan orang yang benar-benar menghargai masa adalah mereka yang sentiasa memenuhi masa yang ada dengan aktiviti yang berfaedah , bukan dengan aktiviti yang sia-sia.

               Alhamdulillah , pada 22/6/2013 sehingga 23/6/2013 , Family Day Pathology 2013 telah berjaya dilaksanakan .Untuk Family Day kali ini, saya merasakan suasana gembira yang berlainan daripada yang sebelumnya.Yelah mana tidaknya kerana penyertaan ke FD kali ini menampakkan peningkatan yang memberangsangkan. Jika sebelum hanya MLT U29 sahaja yang join, tetapi kali ini berbeza jauh sekali kerana bukan sahaja penyertaannya dari kalangan MLT , malah pegawai sains , nurse kontrol infeksi,doktor patologi serta Ketua Jabatan Patologi.Harapannya kita semua dapat bersatu  dan sentiasa bekerjasama bagi memantapkan lagi Unit Patologi di Hospital Sultanah Nora Ismail , Batu Pahat ini.InsyaAllah.


          Banyak aktiviti yang dijalankan khas untuk kanak-kanak dan golongan dewasa, antaranya:
lari dalam guni...

boling padang

terompah gergasi

tiup belon 

makan tengah hari bersama

BBQ pada malamnya

juga
sesi cabutan bertuah kepada peserta yang bertuah.

Saya sejujurnya berasa bahagia dapat berkumpul dengan mereka. Untuk tahun hadapan , kami staff baru ditugaskan untuk handle family day 2014.InsyaAllah akan dilaksanakan dengan sebaiknya.

QUDWAH TELADAN ITU SEBENARNYA LEBIH BERKESAN DARIPADA SEKADAR PADA KATA-KATA DAN PENGUCAPAN.

MARI SEBARKAN BAHAGIA.. =)
                                                        

No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails