Monday, June 21, 2010

tinggal beberapa hari lagi saat itu akan tiba


Tinggal beberapa hari sahaja lagi saat itu akan tiba
tinggal beberapa hari sahaja lagi ku tinggalkan sahabat-sahabat sekerja denganku
walau hanya seketika bersama kalian aku rasa puas sesangat
bukan puas kerana mendapat SALE yang banyak
tapi puas kerana aku rasa ukhwah yang terjalin di antara kita
suatu yang aku temui bila bekerja di sini
kekuatan kami-kami yang bergelar 'HAWA'
kita selalu melakukan sesuatu kerja bersama-sama walau kerja itu susah di mata lelaki
dan aku temui seronoknya melakukan sesuatu kerja dengan ikhlas ditanam di dalam diri
terima kasih kak Liz, Farah, Kak Ros dan Kak Yati kerana sudi menunjuk ajar diri ini yang serba kekurangan
Moga kalian sentisa berada dalam lindungan rahmatNya

RESULT akan keluar !!!
aku dah lakukan yang terbaik
moga aku dapat lihat hasil yang memuaskan
InsyaAllah
tika ini aku mampu berserah kepadaNya sahaja
bantulah aku Ya Allah

No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails