Saturday, May 15, 2010

good luck guys=)

Rase kurang selesa timbul dari hati ini apabila melihat status teman-temanku di facebook yang sudah habis exam final dan ada yang tengah enjoy bersama keluarga, tidak dilupakan juga ada yang baru bercuti...bestnyeeerrrr!!!
Aku ?
Sebenarnya aku juga ingin menstatuskan diriku sebagai seorang yang telah berjaya menghadapi final exam...aduh tidakkkk...hehehe final pun Isnin ni baru nak start, ada hati...saje je ek.
Menyedari kehidupan sebagai senior sem 2 di NUC amat mengujakanku.Yelah manataknya ku rasakan masa berlalu begitu cepat dan pantas.
Kepada rakan-rakan seperjuangan, marilah kita bersama-sama bertempur untuk 2 minggu ni ye...peluru dah siap?dah bersedia nak tembak?hehehe...harap-harap semua sudah siap.Walaupun kita-kita ni lambat final exam tak pelah ye...yang penting kalian semua menerimanya dengan hati yang amat-amat terbuka...semoga berjaya.

Kepada housemateku, Kak Azi, Kak Sya, Kak Ira,Kak Ikin,Kak Syu,Ila,Mun dan Teha wish you all the best.Kejayaan kalian adalah kejayaan umat Islam sebenarnya.Maaf dipinta andai tersalah tutur kata dan tatalaku diriku pada kalian...I love U=)Semoga kita mencapai kejayaan.Uhibbuki fillah.InsyaAllah...

Kepada Kak Fifi,Kak Mira,Kak Ina,Kak pika,Kak ida,Joji,Dila(sygku...ehehe),ain, Kak Izzaidah, dan Nooryn Anis...moga dapat buat yang terbaik masa final yea...good luck=).Kemaafan ku pinta andai tersalah kata mahupun bicara...semoga ukhwah berkekalan.

Kepada fahreen:maaf ye kerana selalu mengenakan anda.Jangan marah..=)Tidak dilupakan kepada Faris,Karthy,Ulil,Syafiq,Aeron,Syarif , Ezhan,dan Nazmi...dan yang lain juga yang mungkin x di listkan dalam senarai ini...semoga berjaya....CLASS1 AND CLASS 2 ARE THE BEST...=)


No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails