Friday, March 26, 2010

pemberian teristimewa buat mu teman

Apabila saya terlalu lama juga la tak berdating dengan blog ni, terasa kerinduan yang amat sangat.Ye la tugas semakin besar dan banyak.Tetapi terukir senyuman di bibir ini melihat ada seorang teman saya memberi hadiah kepada saya.Thanks yeah.Oh tidak...!saya tersenarai diantara 15 beautiful blogger award...so tugas seterusnya...ngeee...

Baca dulu ya

Here are the rules to accept the award :

1. Thank & and link the person that gave you the award
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself

Langkah 1 dah...jadi langkah seterusnya saya akan berikan award ni kepada mereka yang bertuah.Apa yang saya temui pemilik blogger di bawah ini mempunyai idea yang tersendiri dalam menghias blog dan isi yang di kemukakan begitu menarik.Tahniah kepada kalian:

7 perkara penting mengenai saya:

  • seorang yang simple

  • merupakan mahasiswi di Nilai University College

  • sukakan kedamaian dan ketenangan...slalunya bila ada problem saya suka lihat pantai

  • bercita-cita nak jadi gynaecologist...macam tinggi sangat je cita-cita saya ni ye...tapi InsyaAllah saya akan berusaha ke arahnya..amik masa sikit

  • seorang yang mempunyai prinsip hidup:bertaqwa semampunya dan berusaha agar tetap ikhlas selalu

  • nama gelaran di alam cyber: ummuaiman dan sofianadhira.

  • suka main tenis salah satu sebabnya saya boleh lepaskan tension kat dinding tu...puas...
*Tahniah sekali lagi...semoga kita semua dapat terus berdakwah melalui blog...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails