Tuesday, October 27, 2009

BANGKIT DARI KEKECEWAAN!!!!!!!!

Aku semenjak dua menjak ni merasakan ada banyak aura meresap ke dalam diri aku....
Aura yang aku maksudkan tu ialah sentiasa inginkan cabaran dalam kehidupan.....
Tanpa cabaran aku rasa aku tak boleh hidup la.....
Keluarga aku OK...OK je.....semuanya dalam keadaan baik walaupun sebenarnya aku tahu kalut sikit keadaannya.....yang penting aku kena ambil ringan benda2 ni....lagi2 aku makin nak final ni...sikap ummi aku yang rileks je walaupun sebenarnya aku tahu dia banyak masalah, menjadi kan aku juga ingin mencontohi wanita istimewa ini....
MISI SETERUSNYA:
* JUANGKAN KEBENARAN WALAUPUN PAHIT.
* BUKTIKAN KEKUATAN YANG ADA DALAM DIRIMU.
*BERFIKIRAN POSITIF DAN SENTIASA BERSANGKA BAIK KEPADA ORANG SEKELILING.
*SENTIASA INGIN MENCUBA
* MEMENTINGKAN KUALITI DALAM MELAKUKAN PERKARA LEBIH DARIPADA KUANTITI.

No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails