Thursday, October 1, 2009

Kau Sahabat Kau Teman..

SEMANGAT MULA DISUNTIK!!! Tabir kali ini aku mulai dgn ucapan tahniah kpd sahabat2 aku yg telah berjaye mlanjutkan peljaran ke luar negara/overseas..ainun mardhiah,akila jasmine....dan kepada shabat aku yg dlm persediaan nak gi Australia,Jerman,Jepun,......saufi,farhan,dj,fatin naimah.....semoge kalian dpt mncapai cita2 kalian...doakan aku agar suatu hari nanti aku juge mampu mencontohi dan mengikut jejak kalian.....semoga suatu hari nanti kita akan bertemu..dgn msing2 mmbawa segulung kejayaan dlm kerjaya bersulamkan segugus kesyukuran kepada Ilahi.. Aku plak ...agaknye ke mana ek lpas ni...tp aku akan buktikan yg ak gak boleh sperti diaorang.. CREATING EXCELLENT FROM THE AVERAGE!!!!!! He...he...he..itu adalah merupakan salah satu matlamat sekolah mrsmbp...gempak beb.. InsyaAllah aku akan cube buktikan.. UKHWAH DIJALIN.. Aku rindu kat sahabat2 aku...dulu dah la blajar sekelas...asrama satu aras...ds(dewan selera) satu tempat..mcam mcam lg la...teringat plak tetiba arwah Sohibul Fadhilah dan arwah Yasmin...kwan aku yg telah kembali kerahmatullah...semoga roh kalian dicucuri rahmat dan di tempatkan dalam kalangan org2 yg beriman ....InsyaAllah......

Kepada rakan-rakan ku di STA(Sek.Men.Keb.Tun Aminah),,aku rindu kalian...ku harap kita akan dipertemukan suatu hari nanti dgn msing2 mmbawa sebuku kejayaan yg hakiki...pengalaman best bila aku belajar di STA yg mana semua pelajar perempuan...best syeikh...kpd liz,biha,farah,khadijah,husna,nabila,fatin syakira,hamizah.hasmidah,cindy,swan,dan lain-lain..miss u all...!!!!!!!!lagukat atas ni khas tuk korang...

RAKANKU DIPLKN DESARU,,KOTA TINGGI,JOHOR.

Buat pertama kalinya aku terpilih sbg salah seorng pelatih PLKN pd bulan 12/2008..boleh dikatakan bersyukur gak la..ye la ape x nye bnyak pengalaman yg aku dapat sepanjang program ni...dan yg paling penting aku dpt tambah keyakinan dlm diri aku..jumpa plak sara nadhira,,kwan aku mase skolah rendah tetiba jumpe kat kem ni,...best sangat...

No comments:

Post a Comment

PerJaLaNaN HiDuP iNi

PerJaLaNaN HiDuP iNi
Dalam jauh sebuah perjalanan,Allah amanahkan sebuah perjuangan,terimalah dengan kekuatan,kadang-kadang sakit yang mendatang,kadang-kadang teman tak sehaluan,namun itulah ujian mencari iman yang teguh,moga terus bersabar di jalanNya

Muhasabah buat semua

"Walau jauh kita pergi, ingatlah kita pernah di tarbiah dan TARBIAH tidak akan berhenti dan berakhir . Walau sesibuk manapun kita, jangan kita lupa tanggungjawab MUSLIM yang pasti akan ditanya kelak.Walau sebebas manapun kita, jangan kita lupa kita adalah MAKHLUK yang pastinya adalah milik Allah".-peringatan juga buat diriku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails